Mer fisk!!

Jag har köpt mera fiskar :D. 5 stycken för att vara exakt.
Det är 3 stycken guppishannar, en gul som heter Blondie, en orange som heter Goldie (ser ut som en miniguldfisk) och den sista har blå kropp och röd stjärt och med familjens hjälp döpte jag den till Dorre (det manliga variationen av Doris :D).
Förut guppisar köpte jag 2 stycken bottenfiskar, de äter rester och bajs. Den lilla mörka heter Mini och den andra heter Moe (Som mini mini manjni Moe :D).
Se är så fina!!
Nu så är det bara malarna kvar. Längtar tills de kommer!!!
Älskar mitt akvarium!!!!!!
När min TV-bänk ka jag börja fixa med mitt nya akvarium :).
Dock måste jag köpa en bakgrund och några grejor till akvariet också. Hihi, det är så kul att titta på akvariet och se att hur de letar mat och simmar runt.
Men... hur hög kraft ska man ha pumpen på? Jag har den högsta och de får kämpa när de simmar närmas den. Men det är väl bra för då får de syre i hela akvariet?
 
Sasha då, min lilla bebis. Hon mår under omständigheterna bra. Hon har vissa utbrott då hon vill leka, skutta och uppträda som en schäfer. Men jag är stark och säger till henne att lägga sig. Men hon är duktig, hon slickar inte på såret och lugnar ner sig väldigt snabbt. Så jag hoppas att vi får klartecken att börja gå längre promenader samt kanske börja rehabilitera.
Snart så börjar min semester :). Jobbar halvnatt imorgon och sen så börjar min semester :D :D
Lycka!!!!
Det ända jag har planerat är en resa med mamma till Lellan och vidare till Uppsala. Sasha ska såklart följa med, henne åker jag inte utan.
 
Visst är det varmt, jag hoppas det håller i sig under min semester. Vore ganska typiskt om det blev kallt och regnigt när jag blir ledig. Det behöver inte vara 30 grader, jag nöjer mig med 20+ och solsken
 
Kram på er alla!
Malin
.
 


Kommentarer
Postat av: Lellan

Bästa vovvis! Vad fin din blogg är Malin!

2014-07-25 @ 13:08:27
URL: http://Marielleak.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: