År och dar

Känns det som sen jag skriv sist :-D.
Ändå har det hänt massa grejor som jag kunnat blogga om. Men... saknar man inspiration så orkar man inte skriva.
Sasha är fortfarande inte bra i knät, men jag vet inte om det beror på ryggen eller om hob skadat sig igen. Har försökt få tag på veten då jag måste ändra återbesöks datum, men jag kommer aldrig fram :-(.
Så hon har ont, annars så skulle hon ju inte halta. Däremot så märker jag inget på allmäntillståndet och hon rör sig ändå relativt bra.
 
Så, lite roligare grejor.
 
Den 27 september får vi tillökning i familjen <3. Två små kommer komma hem till oss.
Är så lycklig! En lång dröm som kommer förverkligas :-D. Är inne på namnen Kili och Fili från Hobbit. Ska se om jag kan åka och hälsa på dem snart igen. Det har nästan gått en vecka nu sen jag såg dem <3.
 
Oj va trött jag blev. Så natt natt på er!!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: