Nytt försök

De har åkt hem nu :D. Det är så tyst och lugnt nu!!
 
För er som undrar, jag har hittat Mini. Jag städade gröna och hittade honom tillsammans med Moe. Ett sånt litet akvarium men så många gömställen :).
 
Så i fredags var jag på Ikea med syskon <3. Jag hade jätte kul och fick mycket köpt :). Det var en sak som jag inte fick tag på, den var slutsåld. Men nu idag när jag titta på nätet så hittade jag en annan (mycket finare) i samma stuk som lådan och spaljen. Men jag måste se först vad jag får i lön innan jag bestämmer mig för att köpa den eller ej. Dock är det långt kvar till sommaren så jag har ju tid på mig att köpa den.
 
I lördags jobbade jag kväll och förutom det så sov jag och rastade Sasha <3.
 
Söndagen var mer händelsefull. Jag åkte hem till Mia för att hjälpa henne med matten (och umgås med Filippa, Elvira och systeryster). Det började med att Mia fick förklara för mig och hjälpa mig att förstå första delen. Det tog en stund innan jag började minnas något. Men sen så gick det bättre och jag kunde faktiskt förklara en hel del till Mia :). Såklart möte vi många hinder på vägen och tillslut tog vi kväll!
Ska träffas igen på lördag och plugga lite då med. Får se om vi lyckas komma längre den här gången :D.
 
Idag har jag också haft fullt upp.
Vi har haft besökt här :)
 
 
Vi promenerade runt "stan" och prata i 40 min för att sen gå upp till mig för en fika. Vi satt ute på balkongen och fika. Det var då vi invigde sittdynerna och filtarna. (jag invigde min filt). Det var kanske lite elakt av mig, det var nämligen ganska kallt på min balkong. Solen är inte så högt upp än så att den skinner på min balkong. Det är någ några månader kvar innan dess :).
Resten av veckan blir jobb, utbildning x 2. jobb.
Är ledig helgen och då kommer jag också ha kul. På lördagen kommer jag hitta på något med mamma och syskon, grilla med pappa, göra matte med Mia och njuta. Sen på söndag så är det viltspårsmöte <3 <3.
Som jag har längtat!!!!
Ut i skogen och spåra med Sasha!!!! Träffa alla underbara människor igen <3 <3.
Jag älskar Fårsum. Om jag hade pengar så skulle jag köpa och bygga ett hus där ute! Utsikten är så strålande vacker och hagarna fulla med vitsippor <3.
Nu så måste jag bara vinna på lotto, typ 33 miljoner :). Hur stora är mina odss för att vinna så mycket pengar?
 
Nu blir det dusch, matlagning och diskning... yay...
 
Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Maria O

Halllåååå 1 månad sen du skrev nu!! Ho ho!?

2015-04-16 @ 20:17:08
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maria O

Halllåååå 1 månad sen du skrev nu!! Ho ho!?

2015-04-16 @ 20:17:09
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: