Snart är det advent

och då får man pynta!! Får se hur mycket jag vågar ta upp nu när Dojan och Snöret har lärt sig att hoppa upp på saker :). Fast de är än så länge hyfsat duktiga på att lämna mina porslinsgrejor ifred.
 
Granen är jag väl mest "orolig" för då de säkert kommer klättra i den. Kanske binda upp den så att den inte kan välta?
Den här veckan jobbar jag 3 dagar och är ledig 4 dagar på raken!! Sen så jobbar jag 4 dagar och är ledig 5 dagar på raken!!!! Wop wop!!
Den här veckan har jag massa planer, nu på onsdag vill jag jobba extra hemifrån. På torsdag ska jag kolla ett hus (stuga) som ska hyras ut. Håll tummarna att h*n gillar mig och att stället fungerar för mig och mina bebisar.
Stugan är mindre än vad jag är van vid, men stämmer den övriga kemin så kan jag lätt tänka mig bo mindre.
På fredag ska jag eventuellt på julmarknad för att sen på kvällen julpyssla med Louise, vi ska göra lussekatter, pepparkakor, marsipanfigurer och en med vit choklad, kokos och smör (ingen aning om vad det är men det låter kul).
På lördag är det julmarknad i Norrköping som jag sett framemot sedan 1 månad tillbaka!!
 
Vad händer hos dig?
 
 
Jag har bytt till vinterdäck så nu kan snön komma (efter att marken torkat upp och fryst till!)
 
Ullared ska jag även till!!!! Det har jag också sett framemot! Jag och Louise och en shoppar dag!!!!
 
Kram på er alla!
Malin
 


Kommentarer
Postat av: Maria O

Längtar tills jag får börja pynta :)

2015-11-17 @ 03:08:42
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: