2019 augusti

Tjabba tjena hallo!
 
Ok, vad har hänt. Jag har haft semester och den flög förbi. Nu så är det jobb som gäller.
 
Har egentligen inte så mycket att skriva 😆. Det händer inte så mycket i mitt liv. Eller jo det händer massa varje dag, men jag vet inte om det är av intresse av andra :).
 
Min semester bestod av övernattning på Gekås med Sara, shoppade som vanligt loss och det var väldigt mysigt :).
 
Jag har varit på min årliga resa till Skåne :). Stenshuvud och massa bad i havet blev det. Tyvärr så måste ni tillta på huvudet då vissa bilder är snea, vet inte hur jag ändrar på det :).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag var på Öland med mamma, Frida och Eva.
 
 
 
Fattar inte hur man andrar håll på bilderna 😡!!
 
Jag åkte med systrarna, flickorna, mamma och svågrarna till Visingsö och åkte häst och vagn. Vi åt glass och hade världens tur med vädret.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jobbat 5 dagar under min semester då det saknats folk, det gav bra extrapengar 😉.
 
Nu måste jag sluta, ska till frissan imorgon och publicerar jag inte nu så kommer det inte bli publicerat alls 😂.
 
Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: