I dag vart matte blöt.

Ja var o gick i vatten nu i morse. Har vant mig att gå upp lite tidigare (tidigt för oss är allt innan 9.) så idag slapp matte släppa med mig ut till bilen. Som vanligt kom vi fram tok för tidigt, men vi drog ut på tiden o kom in strax innan 9. Ja tycker om det rummet o C är väldigt snäll. (Nämde ja att det fanns lax o kycklinggodis där?) Ja nosa av rummet o titta så att gå/vattenmaskinen var kvar samt godiset. Allt var som det bruka så när C o matte pratat klart var det bara att kliva i apparaten.
Men idag var ja inte lika pigg på att gå som förra gången. Visst, ja gick väl i ca 6minuter. Men ja gjorde flera försök att hoppa ut, (matte blev inte lite blöt^^ det var det kulaste i dag.)
Så vi slutade medans vi var på topp o vi får se hur det går på onsdag.


Du måste berätta Edvin hur det går för dig när du väl börjar waterwalking!! Samma sak gäller dig Bianca, hoppas att det gick bra att ta bort stygnen idag.


Bilden tillhör mig men inte den söta hunden.


Efter de släppt ut mig fick ja lägga mig en stund på sängen o blev matade med godis. Fick även leka fotomodell, om ja har tur så kommer ja ligga ute på deras hemsida^^!! Innan vi gick fick ja gå in i maskinen utan att de stängde luckan o så stod matte på sin plats o mata mig med kycklingdodis, matte ville att ja skulle ha en positiv bild av den innan vi stax. (ge mig godis o ja älskar vem/vad som helst. så länge matte godkäner det så klart.) Hm.. va har hänt mera? Inte mycket, efter vi kom hem har ja mest sovit. Får se om ja är piggare imorgon.

Nu drar ja// Sasha!
  



Kommentarer
Postat av: Carro

Hejhej! Ringde till C idag & hon hade skickat ett brev sominte har kommit fram till oss, så vi fick boka en ny tid, blir på torsdag denna vecka=D. Ska bli intressant att se hur Edvin fungerar i en såns, han älskar ju att plaska & bada men detta är ju lite annat=D! Försäkringsbolgate står för 3000:- i rehabiliteringskostnader, tur det. Ha en toppen tisdag. Kram Carro & Edvin

2009-12-01 @ 12:50:10
URL: http://www.nogg.se/DurbachEdvin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: