O_o

Lellan bloggar inte. Varför bloggar inte Lellan?! Lellan bloggar ju så bra, blogg Lellan!! Blogga!!!
Skaffa ny blogg om den du har inte sammarbetar!!
Blogg Lellan <3
 
Jag har varit ute på Marieberg och handlat julklappar mm. Skulle även köpa byxor till mig på Klädjätten och det är så roligt att deras Big size inte är större än 46 i storlek. Hittar inga byxor där som passar, sen så har stuprören kommit tillbaka. Hatar att ha åtsittande kläder!!!!! Synd att klädladan stängt, de brukar ha byxor i min storlek. Eller Ullared, dit vill jag med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hitta även, som ni ser på facebook, kort kort för små tjejer i storlek 50cl (alltså för barn som är ca 1 månad gammal) Normalt eller hur!!! Fan, inte en chans att min dotter skulle få ha något sådant på sig. Inte ens när hon är 18, mamma Malin skulle lägga fram kläder till sina barn tills de är 60 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Nu är jag i alla fall hemma och håller på att städa...... plockar undan............. Ok, jag sitter framför datan. Men jag har lagt disken i blöt, tänkt tanken på att ringa pappa/mamma och fråga vad ugnen ska stå på när man gör skinka. Jag har plockat lite i "medicinskåpet" och kastat lite papper. Så jag har i alla fall börjat!!!!!
 
När som helst kan min syster....... födas. Jag är så glad och spänd, en liten bebis i familjen!!! O jag kommer inte få träffa den fören till jul :( för jag hoppas verkligen för Mias kropps skull att hon inte behöver gå över tiden. Hon är redan så rund och svullen. Men det är så kul att se för att hon njuter verkligen varje minut av det. Visst suckar hon ibland och orkar inte gå lika långt som vanligt. Men hon tar allt med ett leende och smeker sin boll med kärlek i ögonen!!!!!
 
Nej men nu måste jag ju städa ........ yay!! Men då får jag upp en massa julsaker, så det är värt det!!!!!!!!!!!!!!!1
 
 
Lellan, blogga blogga blogga!!!!!
 
Kram
Malin


Kommentarer
Postat av: maria

haha ska din syster.... födas! Jag finns redan hahah

2012-11-30 @ 17:16:55
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: