Min älskade Snuttedull!!!!

Hon är ju bara för söt liksom!!!!!!!!
Det var rallylydnadskurs idag och Sasha var stålande som vanligt ;D Jag lånade ut henne för ett moment och det är fortfarande lika kul att se henne med andra. Hon är så glad och hon studsar fram och hela kroppen viftar. Men jag var lite orolig att hon skulle välta E i sin ivre :D Det var momentet när man skulle ta 1-3 kliv bakåt och hunden följer med och sitter framför.Hon var så fixerad i godiset att hon näst intill nokade honom i magen. Men han lyckades hålla sig på fötterna.
Men nu till det gulligaste, när jag testade på att torrgå ett av momentena så fick Sasha sitta bakom mig. När jag väl vänder mig om sitter hon där med kopplet i munnen och tittar på mig. Hihi, hon kände sig bortglömd och ville vara med mig. Hon gjorde detta varje gång jag släppte kopplet och fokuserade på något annat.
Då satt hon där med kopplet och tittade på mig. Älskar att ha en hund som ÄLSKAR  att träna, jag ÄLSKAR Sasha!!!
Det måste ha varit ödet som gav mig denna lilla ängel som fört in så mycket lycka i mitt liv.
Ni som inte har djur vet inte vad ni missar, jag tycker faktiskt synd om er ;)
 
Skriver mera om rallylydnaden imorgon, nu är jag trött och ska gå till sängs!
 
Kram på er alla!!!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: