Tjena!

Imorgon gäller det, 3:de gången gillt liksom!!!
Imorgon ska vi tävla våran tredje rallylydnadstävling. Denna gång på hemmaplan, Söderköping. Det kommer bli jätte kul, men dessvärre löper Sasha så vi kan inte komma för tidigt (jag ville se Nancy och Rakel tävla ju), men hon tävlar i första gruppen och jag är sist ut på plan. Min banvandring är kl 9.50 och då har hon redan tävlat klart. Men prisutdelningen är inte förrän alla är klara så jag hinner träffa dem <3.
 
Men... så klart så är inte allt lätt. Jag har inte skrivit ut mitt medlemsbevis fören nu (pappa skrev ut den) och jag glömde såklart kvar den hemma hos mamma :/
Så jag måste gå upp extra tidigt imorgon för att hämta detta papper :( snacka om att jag inte är bensinmedvetande...
 
Håll tummarna för oss!!!!
 
Kram på er alla!!
Malin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: