Dumma....

Jag har gått ner i vikt :) och jag har idag kommit i full med varför. Jag har nämligen inte gjort något nytt, typ slutat dricka läsk, äta godis eller ökat motionen. Trots detta har jag gått ner i vikt.
Men nu vet jag :)
Det är stress :/. De senaste månaderna har Sasha blivit inlagd 2 gånger och fått återfall ytterligare 2 gånger. Så fort Sasha matvägrar så blir jag hysterisk och medveten om hennes minsta rörelse.
Det är jobbigt! Jag kan inte slappna av liksom.
 
Sen julafton har hon spytt 2-3 gånger och igår så matvägrade hon. Det var först vid 18-tiden som hon äntligen åt. Så igår fick hon i sig 2 dl mat jämfört med hennes vanliga 7.
Nu idag så vägrar hon också äta och jag blir hel knäpp!!
Visst är det bra att hon inte äter när hon mår dåligt. Hon känner väl på sig att magen inte är som den ska och då så äter hon inte. Däremot dricker hon!
Men jag blir ändå orolig!!!!!
Och då så fryser jag och då hon är så här så har jag svårt att sova vilket leder till att jag fryser ändå mera :(.
Lilla Snuttedull, vad är det för fel på dig!? Varför säger din mage ifrån?
 
Nej, nu har jag skrivit av mig :) Ska snart ut och borsta vovven då hon har börjat fälla nu.
 
Kram på er alla!!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: