Veckan som gått (+ helgen)

Jag har haft jätte kul den här helgen!!!
Lördagen började med att vi skulle tävla i Sörping. Dessvärre så löpte hon fortfarande och vi kunde inte ställa upp. Men så klart åkte jag dit för att heja på folk. För vissa var detta debuten och då måste man komma och heja!!!!
 
(Då min bil är dum så har jag fått privatchufför, pappa körde in mig till Sörping och Lellan hämtade mig.)
 
Sen så var det bara att åka hem för att göra sig iordning för Ingelas födelsedagsfest.
Lellan var underbar och hjälpte mig med allt (trots hon ansåg att jag snart borde lära mig att göra allt på egen hand :D)
Så hon plattade mitt hår, det blev typ 4 cm längre, och sen så sminkade hon mig.
Lellan är väldigt duktig!!!!!
Visst är jag söt <3
 
Festen var jätterolig och det var mega kul att träffa alla kompisar igen!!
Önskar att jag kunde träffa dem oftare. Inte lätt när man bor 16 mil bort.
 
Söndagen var slappar dag.
Måndag var stickardag med mormor!
Tisdag bestod av en promenad och fika med L och S.
Onsdag skulle jag ha gått på kurs med Cockergruppen, men pga all snö så blev den inställd (grät nästan när jag fick smset).
Så, då kursen var inställd så var det tänkt att jag skulle åka in till tåget i samma veva som mamma skulle till Sörping. Men då inga vägar var plogade (inkl E22an) och snorhalt så vände vi hem igen.
Jag pratade med pappa och berättade att jag var insöad och han blev förvånad. Han hade varit i Hallsberg och var påväg hem och han hade inte sätt en snöflinga.
Han sa att han kunde köra in mig till stan och jag hoppade genast på.
När man kom till sörping så tittade solen fram medans i Ringarum hade det kommit 20 cm nysnö.
Jag kom då såklart in till Örebro och det var nästan sommar ;) knappt någon snö och solsken.
Torsdag bestod av en tenta som kändes jättebra, och som alla vet så gick det då alltså åt skogen!!!!
När jag skulle hem så fick jag välja mellan att vänta 17 min och betala 300+, vilket inte gick då jag endast hade 200kr, eller ett tåg som skulle gå typ 14:30 och betala något under 200 kr. Men då var jag så anti :P för att det inte gick något tåg vi 13 tiden. Så jag frågade om något annat gick.
Swebus fick jag då som svar, 169 kr skulle det gå på och den bussen går raka spåret (typ) till norrköping. Jag tog den!!!! Det var så skönt!! Jag kunde ta av mig jackan och sova utan att behöva oroa mig för att missa mitt stopp. Nästa gång jag ska åka upp så tar jag bussen, vägrar sj!!!!!!!!!!!!!!!
Fredag slappar dag.
Lördag åkte vi in till stan jag och Lellan för att hämta Mia och väldens bästa systerdotter <3 för en rundtur på Ingelsta. Men lillfisen låg och sov så fick fick spendera någon halvtimma i lägenheten.
När vi var på stan så bärde jag på Filippa tills jag fick ont i ryggen, hon är ju så underbar, varm och luktar så gott. När hon lutade sig bakåt så att hennes huvud låg mot min kind så blev jag så kär. Hon är så otroligt underbar denna flicka och när hon ler, hjärtat smälter!!! Hon log åt mig :D :D :D!!!!!!!
LOVE HER!!!!!!
<3 <3
 
Nu drar jag!!
Kram
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: