Mycket men inget...

Det händer så mycket just nu samtidigt som det inte händer något alls.
Tiden flyger fram men det känns som om jag står kvar på samma ställe och stampar. Min familj är underbar, de drar och knuffar mig inte framåt. De står bredvid mig och hindrar mig från att falla.
Älskar det stöd jag får från min familj <3.
 
Det går bra på jobbet. Jag har fått ett ansvar som oroar mig lite, men det är alltid så när jag inte har någon kunskap om saken. Men det är ju bara att börja läsa på. Jag har även jobbat min första helnatt, det gick faktiskt bra. Trodde ett ögonblick att, på grund av visa saker, att det skulle bli katastrofläge och då fick jag en klump i magen. Men det löste sig :D
Saknar min kisse! Hon hade, som alla andra djur, en sådan underbar och unik personlighet.
 
Sasha mår bättre, visst så händer det att hon matvägrar, men jag tror det har med att hon vill ha annan mat. Så jag ska kolla runt lite granna och se om det kanske räcker att blanda lite blötmat eller om jag ska byta helt.
 
 
Vad ger ni era hundar för mat?!

Nu när Sasha mår bättre så kommer hon få gå tillbaka till sina daghusse/ar. Jag är så tacksam att daghussen finns och att han ställer upp på kort vasel. Tack daghusse :D
 
Nu när Sasha varit sjukskriven så har syster L tagit hand om henne. Vet att Sasha kan vara hos henne (i alla fall nu i höst) men jag är väldigt självisk och vill ha Sasha hemma mer än när jag är ledig (för då åker jag hem till familjen än då).
Men tack syster L för att du alltid ställer upp och hjälper till med Snuttedull <3
 
Nej, nu måste jag dra. Sasha och jag ska åka hem och jag måste laga någon sorts mat. Kanske handla något. Slipper storkok idag. Men på torsdag blir det 4 dagars storkok. Idag blir det... fiskpinnar, mos, ärtor och majs... eller pomme med kött. Troligen det sista. Det är bara att lägga i ugnen och peta på ibland.
 
Ja, ja. Nu vet ni att jag lever ;)
 
Kram på er alla!!
Malin och Sasha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: