10 saker jag gillar med mig själv.

1. Jag kommer alltid i tid.
 
2. Jag är positiv.
 
3. Jag gör vad jag älskar, även fast jag vet att jag inte alltid är bra på det.
 
4. Så länge jag har kul så bryr jag mig inte om resultatet.
 
5. Jag kan läsa ut en Wahlströms bok innan vattnet blivit kallt i badkaret.
 
6. Jag har jobbat på Akuten sen oktober och jag har än så länge inte kommit sent (ok, 1 gång men då var det inte jag som körde).
 
7. Jag har haft körkort i 6 år och jag har endast fått parkeringsböter 1 gång.
 
8. Jag kan leva i en stökig lägenhet utan att bli galen.
 
9. Jag bryr mig inte om mitt utseende, vissa dagar är jag söt, de andra dagarna bryr jag mig inte :P.
 
10. Jag är stark.
 
Jag är Malin :)
 
 
 


Kommentarer
Postat av: maria

Världens bästa malin är vad du är! Bra att skriva så där ibland då får man verkligen se vad man är bra på=)

2014-04-28 @ 08:00:47
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: