Tisdag.

Jag har haft det roligt idag.
Första halvan spenderade jag med Maria och Filippa. Vi åkte först hem till dem och strax efter att Filippa vakna från sin middagslur åkte vi tillbaka till Sörping. Där bjöd jag dem på mat, kina restaurangen, och vi prata och hade det mysigt.
Utsikt från E14 södergående (och norrgående såklart :D)
Efter att kört hem Mia och Flippster så åkte jag hem till Louise där vi gick en promenad och grillade korv. Det var jätte mysigt som vanligt. Lite flugit men vi har lika kul varje gång vi ses :D. Det är skönt för Sasha att umgås med andra hundar som förstår sig på henne ;).
 
Nu väntas en veckas jobb, jag har 4 halvnätter och en kväll. Kommer bli väldigt jobbigt, då jag kommer hem typ 3 på söndag morgon och börjar jobba kl 14 igen. Ser inte fram emot det!!!!!
Men om 33 dagar har jag semester, 4 hela veckor!!! Längtar <3.
 
Nej, nu går jag och lägger mig. Sasha har redan intagit sängen och vi måste ut en sväng till. Jag har väntat lite med kvällspromenaden då måsarna har intagit taket igen och de är väldigt aggressiva. Har bara blivit anfallen 2 gånger, en det är bra läskigt.
 
Kram på er alla!!
Malin


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en mysig dag:)

2014-06-25 @ 08:23:32
URL: http://MariaSofiaKarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: