Fiskar...

Kommer och går.
Nej ärligt, mina fiskar kommer och går. Just nu är Pricken borta (det kan vara Malte eller Pongo, men de 2 som jag ser är lika stora och Picken var minst). Den 4:de malen har jag inte sätt sen andra dagen de kom hem.
Dorre har också dött :(. Han var frisk ena dan och andra så var han borta :(. Nu så har jag bara Blondie kvar av 6 guppyhanar. Får se hur länga han lever.
 
Så, i det Gröna akvariet har 1 guppyhane (Blondie), 2 malar (Malte och Pongo), 2 fläckiga pansarmalar (Mini och Moe) och 6 platy, 1 hane och 5 honor (Black Beuty, Nisse, Nissa, Flink, Dojan, Späckhuggaren)
 
I det Blåa akvariet har inte mycket ändrats. Jag har 10 neontetror och 6 vuxna platy. Har även 4 stycken bebisar (troligen Nannys ungar) som är oranga med svarta fenor. Jag måste nog sälja/ge bort några av mina bebisar snart. har ganska små akvarium och jag vill inte få inavel.
Men Flink vill jag behålla. Hon är så söt ed sin gula ryggfena :) Jag vill även behålla Nisse och Nissa (de är mera vita) Så... jag måste helt enkelt köpa ett större akvarium så att jag kan behålla de jag vill ha <3
 
 
Sasha mår också bra, hon är alltid vid min sida. Hon är lika lycklig och underbar som alltid.
 
Kram på er alla!
Malin


Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe undra vart dom försvunnit. Dom kan ju jnte ha kommit långt hehe:p

2014-11-08 @ 20:33:09
URL: http://MariaSofiaKarlsson.blogg.se
Postat av: Lellan

Världens finaste vovvis!!

2014-11-13 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: