Nytt försök

Hejsan!!
 
Jag ska försöka mig på att börja blogga igen, eller åtminstone lägga ut lite bilder då och så :).
Vi får se hur det fungerar XD, jag har lite svårt att hålla det löftet :).
Så vad är nytt.
 
Jag har gått med i viktväktarna, gick med i slutet av juli och har nu gått ner 16 kg.
September 2017 har jag börjat med vattengympa en dag i veckan via jobbet.
Jag har nu köpt hantlar och strechband (måste väl hitta övningar till dem också).
 
Sasha mår trots omständigheterna bra. Hon fick diagnosen höftartros i början av januari. Tydligen så kan höfternna inte bli värre än vad de redan är :(. Så det är smärtstillande som gäller och njuta av varje dag som vi får tillsammans <3 <3.
 
Trillingarna Bus mår också bra :). Snöret var hos veten härom veckan då han varit i slagsmål och fått en lokalinfektion i underhuden på magen. Så det blev antibiotika och smärtstillande :). Han uppförde sig väldigt bra med tanke på hur rädd han egentligen var. Det var väldigt skönt då han tydlig visa att jag var hans trygga punkt :D <3.
Han var även duktigt när det kom till medicinen, inte lika lättlurad som Bonus när han fick samma medicinering, men han kämpa knappt emot ;).
 
 
Jag ska köpa kanin :D. Har fått låna Mias stora utebur men då jag vill mysa med den/m så har jag köpt en innebur som står i köket. Jag trodde jag hade bestämt mig för vilken kanin jag ville ha. Popcorn, den vita hade jag först bestämt mig för. Men... Popcorn är en hanne och jag vill nog ha 2 stycken. Så jag ska kolla Popcorns syskon och är det så att det bara är hanar eller en hona så tror jag att jag tar Popcorn och kastrerar honom och köper en hona senare. Eller så tar jag två honom på en gång :D. Vi får se.
 
Nej nu slutar jag skriva, annars är risken stor att jag kommer sänga ner bloggen utan att publicera något XD.
 
Kram på er alla!!!
Snart är det vår <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: