Fryser!!!!

Det är höst och jag har börjat frysa!!! Vet inte varför, jag brukar väldigt sällan frysar 😕. Men, jag ska städa imorgon och då har jag tänkt fixa fram alla mina värmeljus så att jag kan börja värma upp huset utan att behöva sätt igång elementen :D.
 
Jag älskar hösten 😍.
Alla färger och att man kan börja tända massa ljus. Mörkret har sina fördelar 😁.
 
Jag har jobbat massa (känns det som i alla fall) och haft 2 extrapass på... 1 vecka är det faktiskt. I måndags och i lördags. Det ger bra pengar :). Mycket bra då jag ska till ulllared i december, så det är bara att börja spara 😄.
 
Det är den här tiden på året som mina katter börjar sova inne :). Just nu så har Dojan varit inomhus i nästan 2 dagar och mysigt i badrummet (det ända rummet som är uppvärmt). Bonus kommer in varje dag/kväll och sover en sväng medans Snöret kan fortfarande vara borta över natten.
 
Idag så är jag ledig och jag har umgåtts med delar av familjen.
Mamma, mina systrar, "Elvis" och S träffades inne i stan och handlade på Dollarstore, Ingelsta, City Gross och plantagen.
Vi handlade ljung mm och gjorde fint hos Thias och mormor. Thias fick ljung i roliga fäger och jag ska,n är jag fått lön, handla och plantera lite höstblommor.
 
Jag ska till ullared, jag ska till ullared 😄 😄
Jag ska på kryssning, jag ska på kryssning 😱😱😭.
Det kommer bli kul, jag vet att jag kommer ha kul, men jag kan inte hjälpa det 😂.
Detta är verkligen utanför min trygghetszon, men man ska ju kliva ut ibland och testa nya saker :).
 
Kram på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Lellan

Uppdatera Malle 😁

2019-10-06 @ 20:35:01
Postat av: Lellan

Uppdatera Malle 😁

2019-10-06 @ 20:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: