Happy New Year!!

Snart är det nyår. Ja vet det för de smällde smällare alldeles nyss. När det pangade en massa i Gamleby när vi skulle tävla  reagerade ja inte ett dugg, men så fort de börjar smälla med fyverkerier blir ja inte alls gla.
En smäll o ja började moffa, morra o trippa runt matte. (vilket stöd man fick där, matte bara skratta o sa åt mig att gå o lägga mig. Men... hon satte ju faktiskt på musiken på hög volym så att ja kunde fokusera på annat.) Är det någon där ute som vet hur matte ska agera om de börjar smälla saker när vi är utomhus? Dulle, va gör du nu när nyår är så nära. Ja är inte lika rädd som du, men ja föredrar att gå o lägga mig, helst i ett hörn eller under ett bord. Ska matte ha med en leksak eller godis o träna/leka så att ja inte blir helt spärrad?

Nu till lite roligare saker!! Ja fick massa godis o två leksaker i julklapp. Sen fick matte en vatten/mat skål i tyg, två pipleksaker o bajspåsar i julklapp (till mig!!!! =D) Hon fick även en myspåse, rattmuff, en byro med fyra träkorgar, (skit snygg!) en massa filmer, två böcker, ljus, trisslotter, pengar o en massa andra saker. vi fick även en gemensam julklapp, en röd ryggsäck med en stol. Nu slipper matte sitta på filt under tävlingarna o folk slipper låna ut sina till henne =) alla vinner på det!!

Foto taget av Ingela. Från våran spårkurs i höstas.

Imorgon ska ja simma. Simmade även i tisdags, ja fick trava i 5min o skritta i 2. C tycker att ja är jätte duktig, travar bra o hon ser ingen hälta. Ja är på väg åt rätt håll=D!!! O det känns skönt ska ja säga!! Förhoppningsvis så får ja trava lite mera i morgon. O äta mig mätt på C,s kyckling o fisk godis!!!!

bilden är snodd av min syster.

Nu har ja inget mera att skriva om, händer inte så mycket just nu=/

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA FRÅN MATTE O MIG!!!


       



Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt att de går framåt hos Cecilia=D. Vi ska me dit imorgon=D. Kram

2009-12-28 @ 22:25:54
URL: http://www.nogg.se/DurbachEdvin
Postat av: Ingela

Äntligen uppdatering! Kan du maila till mig så jag får din mail då min data varit sjuk....

Vad söt bild på trollet som valp!

Härligt det går framåt med henne.

Maila din adress ska du få lite tips med denna rädlsa för smällare av Dulle....

Sköt om dig Kramar

2009-12-29 @ 14:41:03
URL: http://ostanvindens.se
Postat av: Lorna

ÄNTLIGEN!!!! Började nästan tro att det hänt er något!! Ni får inte skrämmas sådär dant!!Skönt att ha er tillbaka! Ha ett gott nytt år!! (utan smällare kan man ju önska) Kramar

2009-12-29 @ 20:33:16
URL: http://www.lornahanell.se
Postat av: maria

Jag har en ny blogg syster=) Va söt Sasha är på bilden då!!! kan hon inte bli så liten igen!!!!=D Puspsuss Gott nytt år sis! <3<3

2009-12-30 @ 10:02:26
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: maria

Malin hur gör man om man vill ha något annat längts upp på sin sida?? Jag kommer inte ihåg hur man gjorde=(

2009-12-30 @ 12:06:53
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: adelia

Hej!

Härligt att se er i går,det var ju ett tag sen..Nyfikna var de på varann,,,vi är ju inte på hemmaplan som sagt.Lite stel blev Bianca efter vattenrehaben men vila enbart efteråt..Ska dit nästa v 2 ggr.Men tror nog att det är bra för dem att ta ut stegen så i vattnet..Så söt hon är som valp oh man vill bara gosa när man ser bilden;)Vi önskaer er ett gott slut och ett riktigt GOTT NYTT ÅR...kram o nos

2009-12-30 @ 12:53:22
URL: http://www.nogg.se/kungsvikstorpsbianca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: