Plaska för fullt i dag!!


Detta har ja gjort i dag!! Sprang 40sekunder längre  idago sen så fick matte visa att hon kunde stretcha mig efter åt. När vi var klara med det fick ja kalkongodis o två tuggpinnar (mums!)



För er som inte är simmare, det första man måste göra är att nosa av stället, hinner bli massa nya dofter på ett par dagar.

Viktigt att kolla av alla hörna o skrymseln.


Sen så måste man se efter om godiset är kvar på hyllan, det är ytterst viktigt. Inget godis=dåligt uppförande!


Maskinen som ja waterwalking i, fatta att ja går frivilligt in i den. (Så länge det finns godis så uppför ja mig!!)


Vattnet fylls på, upp över knäna. Gillar inte den delen, matte påstor att ja ser lika förvånad ut varje gång det börjar komma upp vatten. (Egentligen blir ja förvånad över att maskinen fortfarande funkar, man tycker att all päls borde satt sig i alla öppningar.)


Här travar ja samtidigt som ja dricker vattnen. (Mmm, klorigt!)


Här väntar ja på att luckan ska öppnas så att ja kan få komma ut o få mitt godis!!


Men oturligt nog får man inget godis förren man blivit torkad o stretchad av matte. Totyr!! Men så värt det när man väl får kalkon godiset!!
8,40minuter, det tar sig! snart är ja som gott som ny! Cicci säger att ja utan tvekan kan börja tävla i maj (kanske tidigare=D) Så om matte har råd kommer hon anmäla oss till första bästa kurs, senom det går, kanske anmäla sig o Kiara till en allmänslydnads kurs, kan ju lungt säga att hon är sugen på det (förädare!!!)


(visst har ja en skön ligg still=) hihi.)

När vi väl kommit hem stretchade matte hela min kropp, ja har inte lärt mig att uppskatta´t än. När matte vill ta fram mitt bakben mot mitt framben stretar ja imot, känns lite obehagligt. Men matte säger att det är en vane sak, (vi får väl se om den saken!)
Matte tänkte att vi skulle ta en till stadsvandring imorgon, men de få svar hon fått hittils har alla varit "tyvärr, kan inte." Så vi får väl försöka en annan dag, men på fredag ska vi hem till sonny o gå på promenad i deras skogar, det kommer bli kul!!


Här ligger ja under Biancas köksbord, matte har snott bilden från Adelias hemsida.

Nu måste ja sova middag, travat länge idag!!
Snussa gott allesammans//Sasha



Kommentarer
Postat av: Carro & Edvin

HIHI sååå söt=D. Har också tänkt filma men går inte så bra om jag sak filma samtidigt som jag ska få Edvin att inte drickas, men får be husse filma=D! Han är inte den lättaste att fråga något omgahhhhh. Kram Carro & Edvin

2010-01-25 @ 18:18:38
URL: http://www.nogg.se/DurbachEdvin
Postat av: Carro & Edvin

HAHA ja hon har nog dehihi. Ok, ja han har vart där dem 2 senaste gångerna vi har vart där=D. Men han knacka ju innanhihi. Ja de e svårt att få han lugnhihi. Ja tur att hon kan slå av maskinen så snabbt=D. Ha de toppen. Kramar

2010-01-25 @ 20:13:35
URL: http://www.nogg.se/DurbachEdvin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: