Glattis!!!

Till er som tävla i viken i lördags!!

Själv hade ja kul med en vattenspruta medans matte var i Vadstena o fira bröllop. (ett riktigt bröllop med kläning o allt. Älskar Vadstena!! Urmysigt!) Men ja har dåliga nyheter, ja har blivit förvissad till korta koppel promenader de närmaste dagarnaO_o URSCH!!!! Bara för att ja haltar lite på höger fram. Ja började igår, matte o ja var ute på en tidig promenad då ja helt oprovocerat (enligt matte.) slängde mig ner o börja gnagga på min högra trampdyna. Sen så har ja haltat, eller markert, sen dess. Haltar fortfarande idag så då passa matte på att ringa Fröken som gav tidigare order. Matte är så gla att hon har fröken, vem skulle hon anars ringa o få panik hos^^. Om det fortsätter blir det en tur till sörpings veterinären, (vem mer än ja håller tummarna för en enkel sträckning!) o då kan vi inte tävla på fredag, men den ljusa sidan är att det finns en skrivare tillgänlig då:(

Hm, ja som är extra hyper idag då vi är hemma hos storhusse. Matte kommer säkert få brotta ner mig för att ja ska kunna ligga o ta´t lugnt. BLÄ för stillhet!!!

Måste dra, matte ska försöka brotta ner mig!!// Sasha a.k Halta lotta!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men malin låt sommaren komma först=)Jag vill med vara i ullared!!! Jag vill med ha pengar=) Puss

2010-05-28 @ 22:22:52
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: