Vet inte riktigt va ja ska tycka?

Ja är lite klyven just nu. En del av mig är lättad och glad, men den andra delen får mig att slita mig i håret och vråla -VARFÖR!!!!! Ja vill inte!!!!!!!
Nu undrar säkert vad mitt dilema är, jo det är så här alltså:
Ja har lektion på onsdagar fram till halv ett= ja kan inte träna med Cockergruppen...
Aaaaaaaaaa, ja är så ledsen!!! Ja vill ju träna med Cockergruppen, har ju varit med dem sedan Sasha var valp! Det är ju tack vare dem som ja tillslut börja tävla!! De är dem som blir lika glada som en själv när det går bra på tävling. Dem man sms efter man tävlat klart!! Va ska ja ta mig till??!!!
Ända orsaken till att man stått ut nu över vintern var ju för att man visste att man skulle få träffa dem tillslut!! Men nu... snyft! Vill bara gråta. Hur ska det går när ja inte får träffa Cockermedlemaran????? Veronica, Nancy, Adelia, Lorna, Sandra och alla deras hundar? Hur ska ja kunna förklara för Sasha att Rakel inte kommer vara med när vi tränar länge, vem ska hon nu överlycklig överfalla??!! Kan ni svara på det?

Ja kommer ju missa massa i eran utveckling!! Hur ska detta gå!!!! Mera snyft, hick och gråt!!!!!! Erkänn, ni kommer glöma bort oss (^^vet att det aldrig kommer hända!) Men ja blir ändå ledsen.

Men... det ska ju vara bra för ens hund att träna och träffa nya hundar och det är bra för mig att också träffa o träna med nya människor.
(Det är den mantran ja upprepar för mig själv, undviker att bli galen på det sättet ;D)
Har redan pratat med Fröken, hon sa att det fanns en kurs på onsdagar kl 15 och den kan ja få gå med i om ja vill. Och ja tränar hellre i en ny grupp än inte tränar alls.
Så klart fick ja fröken att lova att om det fanns en plats kvar i Cockergruppen sen när skolan slutar (juni) så ska ja få komma tillbaka (därför får ni inte glömma mig!!!)



Så nu har ja fått skrivit av mig lite!

Men om det är några som ska träna i sörping så får ni gärna höra av er!!! Ja har (förutom ONSDAG och fredag) bara morgon lektioner =klar och hemma typ halv 11. Så hör gärna av er!!!

Hoppas Anja får sina valpar snart Nancy, vill gärna komma och mysa! Och försöka motstå "valpsjukan". Har svårt nog att inte bli valpsjuk när ja tänker på Skrållan.

Måste dra!! Ska se om ja hittar insperationen att träna med Sasha samt börjar göra lite matte :( och läsa mera ur min engelska bok:)

Kram på er alla speciellt Cockergruppen (gamla så som nya medlemmar)// Malin



Kommentarer
Postat av: Carro R

Men då ska jag tala om för dig att Jag och Evelina ska gå i 15 gruppen! Vi kommer även träna i Söderköping. Du ska se att du håller ut till sommaren ;) Jag ska hjälpa och peppa dig! Var inte ledsen! Kramar

2011-01-22 @ 15:34:40
URL: http://pudelrace.se/
Postat av: Veronica

Malin Malin, jag lovar dig, vi ska inte glömma dig, hur kan man göra det, du som alltid är så sprulande glad och go.Och absolut måste vi börja ses på bruxa och träna ihop.

Stora kramen.

2011-01-22 @ 16:24:56
URL: http://www.cockergrabbarna.se
Postat av: Lorna

Inte kommer vi att glömma dig gumman. Vi kan nog träffas och träna i alla fall ska du se. Förretsen så är en sak säker ! Mig blir du inte av med eftersom jag bor där jag bor och att jag är med som störande moment i många av grupperna ;)

2011-01-22 @ 19:35:51
Postat av: Anne-Marie och Vide

Glömma dig du som är så positiv och glad det tror jag inte någon gör. Kom gärna ner till Viken och träna, ring mig. Denna långa hala vinter som aldrig verkar ta slut. Jag är ledig på dagarna så hör av dig.

2011-01-23 @ 20:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: