Ja är förvirrad...

Matte har kämpat som ett djur med att töma alla kartoner o få lägenheten att se bra ut. Nu när vi nästan bott här i en månad så börjar hon möblera om. Alla möbler dras från väggarna o  in till mitten av rummet. Är väldigt glad att hon låtit min säng stå kvar i sovrummet (hon har redan gömt min vardagsrumms säng!). Så nu ligger ja längs väggen bakom ena hyllan. Matte påstor att ja tjurar o vem skulle inte tjura när ens säng har blivit kidnappad. O ja är förvirrad, hur många hem har ja? Ett, två eller tre? Vi sov 2 veckor i Örebro o sen åkte vi hem till stormatte i fredags o sov där till söndagen. Vi passade även på att besöka storhusse några timmar.

Är det vanligt att man inte kan koppla av under den tiden? Ja var överlycklig när ja träffade stormatte o mellan/lillmatte, ja skrek av lycka när ja träffade dem!! Sen efter det hade ja svårt att lägga mig ned utan o att pipa titt som tätt. Men så fort vi kom till Örebro gick ja o la mig. Är det ja som är skum eller är det normalt?

Imorgon ska vi få besök, typ halv 8. Det är tapetserarna som ska kolla in våran lägenhet samt lämna en tapetbok till matte så att hon kan välja sina tapeter.

Min trädgård!! Som måste få gräsmattan klippt.

Den här veckan ska matte o ja kolla upp den andra brukshundklubben. Se om den är "bättre" än den första. O vi måste träna så att vi kan visa vår bästa sida den 12 november o den 20 november.

Matte tar över:
Ja hoppas bara vi ska ha tillgång till bil. Jeppe ska besiktas den 1 november o ja är orolig för alla 2:or han kommer få. Ja vill verkligen ha en ny bil, då ja inte litar på Jeppe, man vet aldrig när han ska tappa en bildel eller om han ens vill starta. Men när han väl funkar som han ska så är han min älskling bil. O det är ju så, även om ja köper en 2011 bil så betyder det inte att den håller sig hel. Det finns en bil hos mamma, döpt den till Kangaru, o han kostar 15000 o är jätte fin. Bra med plats till Sasha o den känns kortare samt högre. Om ja hade pengar så skulle ja lätt köpa den.

Måste ställa mig i duschen, vill väl se lite fräsh när tapetserarna kommer imorgon. Måste passa på innan det blir försent, vill ju inte störa grannarna. När mina tapeter kommer upp så ska ja fota en massa så att alla får se hur min lägenhet ser ut! För ja vet ju att alla är jätte nyfikna eller hur!!!!

Kram på er alla!// Malin o Sasha 



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är jätte nyfiken hur det ser ut=D

2011-10-24 @ 12:17:31
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja det fick hon=) Jesper trodde det var du som ringde=P hehe! Söt!!



Ja ta massa kort=D

2011-11-13 @ 20:31:21
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: