Jordens undergång.

Även om jag inte tror på det så skrämmer den mig.
Jag vet inte varför, men varje gång jag tänker på att imorgon kan vi alla vara döda så känner jag en klump i halsen. Jag tror att det har med att göra att man inte vet vad som händer efter döden.
Om jag visste att jag skulle sammanföras med min familj och vänner så skulle det inte vvara så skrämmande. Men tanken på att vakna upp ensam eller att bara sluta existera. Om jag bara slutar existera så gör ju det inget, jag är ju inte medvetande om det, jag existerar ju inte. Men tanken, den skrämmer mig.
Men, jag känner ju av min brors närvaro, innebär inte det att det finns något efter döden. Jag vet att han är här och vakar över oss. Han försvann inte, då kan vi ju inte vi bara försvinna. Eller hur?
 
Så jag har bestämt att sitta uppe till efter 3 då mamma sa att hon hört att jorden skulle gå under 2:22 typ. Men hon hade också hört att solen skulle ramma jorden och det var så jorden skulle gå under. Det har jag svårt att tro skulle hända utan att vi skulle ha märkt något, att solen skulle komma närmare, den är ju ganska långt borta.
 
Ska träffa Louise på söndag och byta klappar :D så jorden kan inte gå under, så det så!!!!
 
Kram på er alla!!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: