:D

Läget alla jyckar!!
Stormatte har gett mig en ny säng!! Med kanter som ja kan vila huvudet på, matte har provlegat och hon tyckte att den var riktigt mysig!! (bilder kommer senare!)
Vet ni hur lite snö vi haft i Örebro? Kan ni gissa!?? Typ fem centimeter, fem cm, man kan inte sladda eller springa så att snön yr i fem cm snö!!! Men här i Ringarum... wow!! MASSA SNÖ!!!! Överallt!!!!



Denna jätte kanin fanns på torget i Örebro, ja har aldrig sätt den då matte vägrat ta med mig till "storstan".

I dag fyllde mellan matte år och ja fick följa med och fira. Fick även hjälpa till med att väcka hennes pojkvän som var lite bakfull ;). Ja tyckte att det var skit kul, men han tyckte inte att det var lika kul att bli pussad av mig! Han ska vara glad att ja inte hoppade upp i sängen o sprang över honom!!!

I morgon ska vi åka tillbaka till Örebro, vi har inte ens varit hemma en vecka och nästa gång vi kommer ner är typ den 29 februari :(. En evighet!!! O ja kommer hem på onsdag eftermiddag, vi missar ju cockergruppen!!!! Vi kommer inte kunna träna på evigheter!!!!!
Matte vill ju att ja ska testa på agillity, men nu så är hon inte så säker längre. Hon tyckte i dag att ja verkade lite stel i höger bak (kan även ha berått på att ja legat o sovit i någon timma.), men vi får se hur ja verkar mot sommaren. Kanske är kylan som stör mig.

Matte är så avis på alla människor som skaffar valpar och kissekatter. Hon vill också skaffa valp eller kattunge. Något litet, fluffigt monster!! Varför måste hon vara så ansvars full? Varför är hon fostrad att tänka innan hon agerar? Matte skulle lika gärna kunna skaffa en valp eller en katt om hon slut tänka på; har ja råd? har ja tid? hur ser min framtid ut? och bla bla bla!!!!!! Ja vill ha en lillasyster eller en lillebror!!!! Någon att leka med när matte är i skolan eller för trött för att leka med mig!!!

Nej, nu så går ja o surar!!
Kram Sasha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: