Ogilla skarpt!!!

Skrev ett jätte långt inlägg om hur dagen varit och så helt plötsligt slår datan slint och jag blir urloggad!! Jag har ingen ork att skriva om allt, men jag ska väl försöka. Jag brukar ju få ihop ganska mycket när jag väl börjar skriva.
 
Idag fick jag besök av mamma, Lellan, L och min älskade Snuttedull!!!! Det var underbart att få krama och pussa på Sasha och hon var lika glad hon.
Vi åkte till Ikea och jag stanna kvar utanför med Sasha och gosade. Vi tränade lite lydnad och satte sen på gräset och njöt av varandras sällskap.
Sen åt vi på Max och jag lyckades, utan mammas vetskap, smussla ner några nuggets till Sasha :D
Efter det blev det ett besök i en billighets affär som Lellan blev förälskad i och även mamma hittade en massa grejor hon ville ha. Jag köpte en del saker till min födelsedag, ska försöka mig på att göra cupcakes samt, om jag får receptet, rulltårtan med smör i som Lorna gör. Den är SJUKT GOD!!!!!
 
Vi stanna till vid godisbutiken och sen åkte vi hem och fikade. Kladdkaka med mandel i, smakade inte så mycket (kan bero på att jag är täppt i nästan :D) men vi gillade den.
 
Hur gick det med katterna då, jag hade stängt in dem i vardagsrummet med hjälp av kompostgaller, men så fort vi lämnade lägenheten smet de ut och välte blommor och busade. Men varje gång vi kom in igen så var de tillbaka inne i vardagsrummet. Dessa rackare^^
Sasha uppförde sig som hon brukade, pep och ville in till dem och mina pojkar gömde sig längst in i vardagsrummet och vägra komma fram för att hälsa på familjen.
Vi får se hur det går sen när Sasha kommer hem på heltid.
 
Nej, nu orkar jag inte skriva mer! Kommer inte ens ihåg vad jag skrev förra gången.
Förutom att i december kommer denna lilla krabat göra mig till moster <3 <3 <3
 
Kram på er alla!!! Malin


Kommentarer
Postat av: maria

Våran fina bäbis=D

2012-06-29 @ 22:06:15
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: