Jag stirrar på dig O_O

Matte älskar att tortera mig!! Bara för att jag inte kan låta bli att slicka på mitt sår


så har matte bandagerat om mig... Jag är INTE glad! Matte säger att jag ska vara glad att jag slipper tratten (har förlagt den, ingen aning om vart den kan vara. :S)
Men jag gillar det ändå inte! Så det så!!!!
Imorgon ska matte ringa veten, om de inte tycker att jag behöver åka in så vill matte få tips om någon bra bedövnings/klihämmande kräm. Men matte är ju så krånglig. Hon vill också att de ska ta en titt på mina inåtväxtra bröstvårtor. Den ena blir väldigt skitig och är svår att få ren.
Inte lätt att vara en "sjukling". Men i förövrigt mår jag bra!!!!

Matte där emot tittar på Bondi vet, först var det en hund som blev påkörd och skrek av smärta (Hon klarade sig :D). Matte var nära till tårar och nu så är det kanske avlivning på gång, vi får se hur hon hanterar det.
Ligger och ger henne onda ögat, hon måste ju veta vad jag tycker om mitt "fina" bandage.

Moff moff på er//Sasha



Kommentarer
Postat av: maria

åå herregud jag såg det med fick tårar iögonen fruktansvärt stakars hund!!!

2012-05-28 @ 19:18:52
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: