Tävla tävla tävla tävla tävla!!!!!

Ja har anmält oss till en tävling!!!!!!!
Jag älskar att tävla!!!!! Att få bra resulta är också kul, men det är roligare att gå ut på tävlingsplan och göra sitt bästa!!! Att slå sitt tidigare rekord och ha så kul som möjligt!!!
O det bästa är att jag än så länge inte har något rekord att slå, så om jag får 2 poäng så är det ändå ett rekord!!!! Heja oss!!!! Vi ska skaffa ett rekord Sasha och jag!!!!
Hurra!!!!!
(Jag är såååå sockerhög just nu :D :P)
 
Ahmp, den 21 oktober ska Sasha och jag tävla våran första rallylydnads tävling!!!!! Wohoo!! Så kul det kommer att bli!!!!!!
Den är i Katrineholm och jag känner till och med en som ska tävla där!! En sörpingkompis!!!! Så underbart att få ha någon att prata med!!!!!!!!

Tävla tävla tävla!!!!!! Underbart!!!!!!!!
 
Kram och god natt!!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: