:D

Tjena!
Läget allesammans?
Jag har haft en bra dag, en bra vecka faktiskt.
Helgen som var skulle jag ha tävlat på lördagen men då Sasha fortfarande löpte så fick vi hoppa över den. Såklart åkte jag och hejade på, det var några som debuterade ju.
Sen på kvällen var det fest!!!
Ingela fyllde X0 år och jag var inbjuden!!
Visst är jag fin!! Lellan hjälpte mig, hon plattade mitt hår och sminkade mig. Visst är hon duktig!!
 
Jag hade jättekul och maten var underbart god!!! Njöt varje sekund och skratta så att jag fick ont i kinderna.
Söndagen var slappardag.
Måndag var stickardag med mormor.
Tisdag promenad (kort i snön) och fika med Lisen och Sonny.
Onsdag, snöstorm, och jag skulle ha åkt till Örebro, men pga snön vände vi tillbaka. Men när pappa kom hem så körde han in mig till stan. Det var tydligen så att snön endast i Ringarum, solen sken i sörping liksom!!!!
Så jag kom fram till Örebro :D
Torsdag, det är idag, och det var dags för tenta. Det känns jättebra vilket betyder att det gick urdåligt!!!!!!
Hem med swebus (första gången och definetift inte den sista), inga stopp där jag var tvungen att gå av och vänta i kylan. Jag tog av mig jackan och använde den som ett täcke. Jag kunde sova utan att oroa mig för att missa min stopp. Underbart!!!!!!!!
När jag väl ska åka upp nästa gång, troligen den 16 maj så ska jag ta Swebus, så avkopplande och rofyllt!
 
Kram på er alla
Malin!!
Ps. Träffade Misefisen och Filippa idag. Filippa log mot mig två gånger (jag skiter i att Mia stod bredvid mig, det var mig Filippa tittade på och LOG!!!!) Ds.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: