Heja mig!

Idag tänkte jag försöka mig på hiss och diss. Vi får se hur det går.
 
Dagens hiss: Jag gick upp kl 7 idag.
Dagens diss: Det var helt bortkastat då det jag skulle göra tidigt inte blev av.
 
Dagens hiss: Jag hade pengar kvar på skrivarkontot.
Dagens diss: Jag lyckades bara skriva ut 1 av 2 papper jag ville skriva ut.
 
Dagens hiss: Jag har köpt 2 par skor.
Dagens diss: Jag hade inte pengar så att jag kunde köpa "Hotel Transylvania" som kostade 99 kr.
 
Dagens hiss: Jag och mamma vann 35 kr på våran keno :D
Dagens Diss: Jag smörjde in mina ben med parfymerad lotion och upptäckte försent att jag hade massa små sår efter rakningen.
Dagens diss: Det svider fortfarande, fast det gått 10 min.
 
Ja, annars så har väl dagen gått bra.
Irriterrad på våran handledare dock, det tar så lång tid allt ihop. Vi måste få ut enkäten NU!!! Arbetet ska vara klart om 14 dagar och vi har halva klart för att h*n hela tiden hittar på nya saker vi måste ändra!!!!!
H*n säger A, B och C i första mailet och när man ändrat dem så kommer det i nästa mail D, E, F... kunde inte det stått med i första mailet?!?!?!
 
Hoppas att det fixar sig imorgon.
 
Nu drar jag!!
 
Kram Malin


Kommentarer
Postat av: maria

Mammas gosa!

Var ju bra hiss och diss! =) Gör det ibland tycker jag=)

2013-05-16 @ 09:16:53
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: