TRÖTT!!!!!

Jag ska jobba min tredje halvnatt idag. Är jätte trött!! Väntar på att Sasha ska komma hem från sin extrafamilj för då ska vi gosa en stund och sen gå och lägga oss igen.
Hon är så underbar min lilla hund, hon kommer hit nyrastad och jätte glad. Säger åt henne att nu går vi och lägger oss och hon springer genast till sin säng.
 
Hon borde egentligen vara hyperaktiv med tanke på att hon är så understimulerad, hon opererades i juli och har sedan dess fått gått i koppel, opererats en gång till och går max 1 km/promenad.
Den 11/11 ska vi på återbesök hos veten, jag hoppas att han säger att hon är återställd och kan bli sig själv igen.
 
Aa, va irriterande!! Kan inte ladda upp nya bilder :(. Har fina bilder från Ölands resan med Louise, resan till/från Lellan och Uppsala. Men nej... jag kan inte ladda upp!!! Så irriterande!!!!!!!
 
Hm... hitta en bild som jag lyckats ladda upp för ett tag sen. När Louise och jag åkte till en camping så åkte vi igenom en hage med 4 hästar. När vi skulle åka ut igen så hade de ställt sig precis vid utgången. 2 vid sidan av vägen och 2 framför bilen.
Suck får inte fram andra bilden. Men alla 4 stod och stirra på oss i flera minuter. Min bil fick många fula märken efter hästen som gnaga på den :/.
 
Igår gick jag in på Ullareds blogg, ville veta om de tagit fram julpyntet än :D. Det första jag ser är rad efter rad med tomtar, snögubbar, julpapper m.m. Hela magen pirra och jag fnissa som en galen kvinna XD.
Jag längtar tills jag får klä granen, ta fram julpynt och slå in klappar.
Det roliga är att efter jag tittat på Ullared så gick jag in på Marias blogg och där hade hon skrivit att hon också längtade efter julen :).
 
Tror att Maria och jag tänker väldigt lika, speciellt vid jul. Eller... längtan efter jul redan i juli  :D :D
 
Kram på er!
Malin
 


Kommentarer
Postat av: maria

Så mysigt med jul ju=D

2014-09-05 @ 20:17:49
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: