God jul och god fortsättning!

Förutom att jag jobbat nästan hela julen så har den varit bra :).
Jag fira jul med pappa och syskon på fredag eftermiddagen och mamma, mormor och systern på lördagen.
Jag har fått många fina klappar och vad jag har hört så blev famlijen glad för de klappar jag gett.
 
Jag fick många fina saker och jag längtar tills jag kan börja använda dem i huset <3.
 
Idag är det nyårsafton och jag MÅSTE skriva klart inlägget!! Jag har börjat skriva flera gånger de senaste månaderna men tappar suget innan det blivit klart och klickar ner bloggen. Men idag kommer det ske! Ett helt inlägg kommer att skrivas. Vem vet kanske 2 :D.
Jag är hemma idag med Sasha och pojkarna. Just tittar jag på film med broskrängor i ugnen. Sasha ligger på sin filt i köket  och Snöret på stolen bredvid mig. Dojan ligger i min säng, han spydde förut så jag tror att han mår lite illa :(. Förhoppningsvis så blir det inget mer. Blir mentalt slut av att bara tänka "tänk om han är sjuk".
Tror inte att han är sjuk utan bara förätit sig lite, men jag är väldigt glad att jag valde att försäkra dem!!!
 
Jag är som sagt hemma idag och det beror på att jag jobbar morgon imorgon (börjar kl 6:45) och ska försöka gå och lägga mig redan vid 21. Tror inte att jag kommer att sova igenom 12-snåret dock och om jag somnat så kommer jag nog att vakna :).
 
Dojan spydde igen :(. Tur att jag jobbar morgon imorgon, spyr han fortfarande imorgon så drar jag till Valla! Eller, kan kanske ge honom lite tid att vara sjuk, det behöver ju inte vara veterinärkrävande.
Tur att mamma lugnar ner mig <3
 
Nej nu är det bäst att jag publicerar, annars så kommer jag trycka ner allt. Ska ut en sväng med Sasha och sen till sängs.
 
Kram på er alla!!
Malin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: