Dojan och Snöret

har flyttat hem till oss nu :D.
Jag hade hoppats att det skulle gå snabbare för dem att vänja sig vid Sasha, men med tanke på att Dojan (till höger) och Snöret (till vänster) har aldrig träffa en hund förut så hanterar de det bra.
De har bott med oss nu i exakt 1 vecka och den ändra gången de fräser är när Sasha blir för häftig. Nu för tiden leker de även runt omkring henne, springer från rum till rum med världens fart, klättrar och hoppar på möbler.
Nu är det väl mer Sasha som behöver vänja sig vid att de är så livliga runt omkring henne.
 
Jag tror även att katterna väcker Sashas moderskänslor (vilket jag trodde var omöjligt ;P). När tex Snöret står still tillräckligt länge så börjar hon pipa massa, nosa på honom och puttar lite. Hon får oftast till en liten slickning på ryggen innan hon försöker lägga tassen på hans rygg och välta honom, det är där snöret får panik och springer iväg (samma sak med Dojan).
 
De är väldigt sociala mina bebisar, i alla fall när jag jobbat hemifrån måndag och tisdag. Det var alltid någon som skulle sova på mitt bröst. Det var till och med tillfällen då båda försökte sova på en ^^
.

 
Vad händer mer den här veckan då? Jo, imorgon kommer Louise för en fika och sen framåt kvällen ska jag åka hem till pappa där vi ska grilla.
På lördagen så ska jag och Lellan iväg till Ikea, jag vill nämligen köpa lite hyllor som Dojan och Snöret kan klättra på, så att de kommer uppåt lite i lägenheten :).
Kan även tänka mig att åka till en bygghandel och tillverka något eget :D.
 
Sen på söndag ska jag till Kolmården med Mia och flickorna <3.
 
Så jag har planer hela min ledighet :)

 
Kram på er alla!
 
 


Kommentarer
Postat av: Maria O

Söta dom är:) alla tre!!

2015-09-25 @ 21:18:41
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: