3 dagars ledig!

Japp ni läste rätt! Jag har 3 dagars ledigt just nu!! Fredag, lördag och söndag! Jag har fortfarande en dag ledigt kvar!!!!
Jag skulle älska att få jobba 3:3, jobba 3, ledig 3! Fatta vilken återhämtning man skulle få!
Titta så små mina pojkar är! Det är samma dag som jag fick hem dem och Sasha kom för nära <3.
 
 
Så vad har jag gjort på mina 2 lediga dagar?
Jo, i torsdags jobbade jag kväll och när jag kom hem typ 22:20 var jag inte ett dugg trött så jag satte uppe ett tag till. Vips så blev klockan 4 på morgonen och jag kände att jag var tvungen att gå och lägga mig. Tror att jag somna efter kl 5 :/. Sen så sov jag inte hela dagen utan kl 10:44 lämnade jag min säng och gick på promenad med Sasha. Åkte även in till Sörping och köpte lite saker till dagens grillning.
Jag satte även ihop min lilla grill, liten och söt <3.
Sen så minns jag inte så mycket mer, tvätta och njöt av solen... molnen och regnet :).
 
Idag har det också varit fullt upp :). Jag vakna tidigt (för att vara mig) satte igång en tvätt, gick ut med Sasha och sen så prata jag med mina grannar. Det var väldigt trevligt och min hyresvärd passa på att sätta upp "grindarna" på mitt staket. Så ni kan jag släppa ut Sasha utan att jag måste följa med :). Helt perfekt!!!!
 
Sen så kom Lellis och vi åkte till Sörping för att handla det allra sista till grillningen och sen så tog vi en fika på habbiab (?). Jag tog en tårta, toska med massa nötter på. MUMS!!!!! Den var jättegod!! Rekommenderar Habbia till er alla.
När vi kom hem så dröjde det inte länge fören Mia med barn kom. Såklart var vi tvungna att gå och klappa stona i hagen innan vi gick upp till huset.
Mamma kom 176:20 och då satte vi igång grillen, orsaken till det var att jag tydligen inte har någon fungernade tändare i huset :( Måste köpa en imorgon!
Vi flytta ut köksbordet och alla kökstolar, pälsade på mamma 2 jackor och två filtar och en filt var till mina systrar och sen fick Simon börja grilla. Han grillade kött, majs och svamp och till detta hade vi bröd och en sallad :).
Gott och mysigt!!!!
Det kommer bli ännu bättre när värmen kommer, även om man kunde sitta ute och äta så blev det väldigt kallt så fort solen försvann bakom huset.
 
Nu sitter jag i soffan efter att ha hängt tvätten och diskat färdigt. Ska gå och lägga mig hade jag tänkt.
Ska sova tills jag vaknar, eller tills att pojkarna bus väcker mig och sedan åka hem till pappa och byta däck, kanske städa bilen också, har massa skräp som måste dammsugas upp. Eventuellt tvätta en omgång tvätt medans jag är borta.
 
Nej, nu så är jag klar! Det här blir mitt första inlägg på väldigt länge och fortsätter jag skriva så kommer jag tröttna och trycka på krysset istället för publicera.
 
Så natt natt! Kram på er alla!!
Malin
 


Kommentarer
Postat av: Maria O

Tack för I dag!

2016-04-10 @ 01:12:31
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maria O

Tack för I dag!

2016-04-10 @ 01:12:32
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: