Stackars Snuttedull <3

Det är inte vila för Sasha. När öroninflammationen gått över så diagnostiseras hon med rävskabb. Vad kommer härnäst? Önskar att hon kunde få vara frisk <3 <3
 
Jag fick med mig hem "tvättlappar" att tvätta såren hon gnagat fram i 4 dagar, efter det ska jag gå över till Klorhexidin. Fick recept på antibiotikasalva att ha på såren efter de tvättats. Hon fick på veterinärstationen dropp  nacken och den kuren ska upprepas om en månad (jag fick med mig en flaska hem).
Förutom detta fick jag med mig en flaska schamp som ska agera klådlindrande, ska därför ge Sasha ett bad imorgon, mohahahaha!!!
 
 
 
Kram på er alla!
Malin


Kommentarer
Postat av: Maria O

<3 <3

2016-01-23 @ 21:10:08
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: