Fullt ös medvetslös.

Idag har jag haft en bra dag :). Jag vakna hyfsat tidigt, dock var det på grund av att Sasha spydde. Hon gör så ibland när hon blir tom i magen, oftast så brukar jag vakna tidigt på morgonen (kl 4-6) och då hör man ganska tydligt om hennes mage är tom. Men inte idag så det var bara att gå upp och städa av mattan.
 
Men tack vare detta bryska uppvaknande så blev det en hyfsat tidig start på dagen. Vi to en promenad längst vägen och fixade upp på min uteplats. Eller fixa och fixa, jag flytta möblerna och bestämde vart mina blommor ska stå sen när frosten släpper :).
 
Efter det tog jag mig ann huset. Jag dammsuga alla rum, möblerade om vardagsrummet och satte ihop lite ikeamöbler :).
Blev väldigt nöjd.
 
Det som är kvar från ikea är 3 hyllor som ska sättas upp ovanför sängen samt fylla tavelhyllan jag satte upp ovanför soffan. Detta kommer nog inte ske imorgon då jag redan har planer och mellan dessa planer ska jag slappa lite, har man semester så har man ;).
 
Förutom slappa så ska jag besikta bilen och på kvällen ska jag bowla med mina kollegor.
Hm... undrar om jag borde tvätta bilen, den är ju mer ljusbrun än ljusblå just nu :D
 
Ska kanske hitta på något i viken när jag ändå är där. Kanske köpa några frön att odla?? Eller... ta Sasha på en promenad runt kvarteret :D
 
Eller så tar jag ett varv i Sörping, saknar att gå på promenad där. Allt var så vackert!
 
Speciellt i solen <3.
 
Kram på er alla!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: